معرفی بهترین ابزارهای رایگان و مفید سئو
نوشته شده توسط : افتخاری


در صورتی‌که در پی لیست ابزار سئو  از ابزارهای بدون‌پول و ضروری بهینه سازی میباشید که به شما یاری دهد تا سریع خیس و دقیقتر فعالیت فرمائید ، پس با ما همدم باشید.

با استعمال از این ابزارها می‌توانید محاسبه های مفیدی بر روی وبسایت خویش و رقبا از دید متفاوت داشته باشید و برای بهبود بهینه سازی و سئو تارنما خویش از این ابزارها به کارگیری مفیدی داشته باشید.

بخش اعظمی از این مورد ها ، جزء ابزارهای مهم بهینه سازی میباشند و به طبع می بایست بخشی از باکس ابزار هر متخصص بهینه سازی و وبمستر باشند.

ابزار Answer the Public – این ابزار برای جستن سوالاتی که معمولا در Google پرسیده می‌شود بسیار موءثر میباشد.
ابزار Uber Suggest – با وارد کردن یک واژه و کلمه کلیدی شالوده، صدها ایده برای لغات کلیدی ارائه میدهد. نیازی به تثبیت درخواست ندارد و کل کلمه ها کلیدی را در قالب یک پوشه CSV عرضه می نماید.
ابزار Soovle – ابزارهای بسیار کار کشته برای ساخت و ساز صدها ایده لغات کلیدی از واژه و کلمه اول میباشند.
ابزار Hemingway Editor – این ابزار وضوح نوشته شمارا با پررنگ کردن جملاتی که تلاوت آن‌ها مشقت بار میباشد و عبارات “ضعیف” و غیره بهبود می‌بخشد. این گزینه یک ابزار ضروری برای وب لاگ نویسان میباشد.
ابزار Chrome Developer Tools این ابزار برای انواع زدایی صفحه ها اینترنت ساخته میباشد. از این ابزار برای رفع اشتباهات ورقه، افزایش عملکرد رندر ورقه اینترنت و مورد ها دیگر به کارگیری می گردد. از بینش فنی بهینه سازی ، کاربردهای این ابزار بی آخر میباشد.
ابزار Beam Us Up – یک اپلیکیشن خزنده seo میباشد. این ابزار یک جایگزین فوق العاده برای Screaming Frog و ادغامی از اکسل و Google Drive میباشد که تنها برای ویندوز در دسترس میباشد.
ابزارهای Google Keyword Planner ، Trends ، Webmaster Tools ، Analytics ، Sheets – ابزارهایی میباشند که بیشترین به کارگیری را در بهینه سازی دارا‌هستند و برای کشف کردن و تحقیق عبارات کلیدی (ابزار Keyword Planner) و تشخیص معیار سرچ لغات (ابزار Trends)، شناسایی و رفع خطاها وبسایت (ابزارWebmaster Tools)، تجزیه و آنالیز اشخاصی که از تارنما بازدید می نمایند (ابزار Analytics)، گردآوری، پردازش و تجزیه و محاسبه اشکال داده های مرتبط با جستجوگرها (ابزار Sheets) استعمال می‌شوند.
ابزار Bing Webmaster Tools – گروه ای از ابزارهای قانونی Bing برای اینترنت مسترها، که بسیار مشابه به ابزار Google Webmaster Tools است.
ابزار Yandex Metrica – یک اپلیکیشن تجزیه و آنالیز آنلاین بدون‌پول میباشد.
ابزار Keyword Shitter – صدها و هزاران واژه کلیدی را طبق لغت ها کلیدی اول ساخت‌و‌ساز می نماید و شما همینطور می‌توانید مجموع پیشنهادات عبارات کلیدی را بصورت یک فولدر txt. صرفا با یک کلیک دانلود نمائید (نیازی به نام نویسی ندارد).
ابزار SERPs.com’s Keyword Research – این ابزار هزاران کلمه و واژه کلیدی را در پهنا یکسری ثانیه پیدا می نماید. همینطور به شما این قابلیت را می‌دهد تا عبارات کلیدی را غربال کرده و آنها‌را در یک فولدر CSV اخذ فرمائید(نیازی به نام نویسی ندارد).
ابزار Small سئو Tools Plagiarism Checker – با کپی میلیاردها گواهی در سراسر اینترنت، سرقت ادبی را شناسایی می نماید. برای یافت کردن اشخاصی که محتوای خویش فارغ از بیان مرجع را سرقت و یا این که اسکن کرده اند موءثر میباشد.
Google SERP Snippet Optimization Tool – شناسایی اشتباهات جانور در تگ تایتل و متای توضیحات وب سایت. همینطور یک پیش تئاتر از شیوه اکران صفحه ها اینترنت شما در حاصل جستجوی Google تولید می نماید.
ابزار Delim.co – لیستی را که عنوان ها آن به وسیله کاما ازهم غیر وابسته گردیده اند(مانند فولدر CSV) را در یکسری ثانیه تبدیل می نماید. این ابزار چندان برای خویش بهینه سازی اثر گذار وجود ندارد، ولی برای اکثری از وظایف مرتبط با کارشناسان بهینه سازی کاربرد دارااست.
ابزار Drop My Link – برای جستن زمان های ساخت و ساز لینک و پیوند می‌توانید عبارات کلیدی خویش را با اپراتورهای جستجوی توسعه یافته گوگل مخلوط فرمایید. این ابزار برای یافت کردن مجال های پست مهمان، صفحه های لینک و پیوند و منبع ، گردآوری پیوند و غیره بسیار اثر گذار میباشد.
Keyworddit – خلاصه‌ای از لغات کلیدی و عباراتی را که در در subreddit بیشتر مصرف شده میباشد را نشان میدهد. این ابزار همینطور وسعت جستجوی ماهانه برای هر واژه کلیدی را ارائه می‌دهد.
ابزار ? What does my site cost – ترازو هزینه ای که برای بازدید از وبسایت شما در کانال های گوشی سراسر دنیا انجام می‌گردد را به شما نشان میدهد.
ابزار Keep-alive Validation سئو Tool – آنالیز کردن اینکه آیا سایت (یا این که لیست تارنما ها) از اتصال مداوم پشتیبانی می نماید یا این که نه! اشخاصی که‌این فعالیت را انجام میدهند معمولا سایتشان نسبت به سایر افراد زودتر بارگذاری می‌شود.
ابزار ? Am I Responsive – آنالیز طریق اکران تارنما نشان میدهد که کاغذ تارنما شما روی دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت و موبایل چه گونه ظواهر میشود.
ابزار HEADMasterSEO – ابزاری برای ارزیابی کد شرایط HTTP تارنما (مانند 200، 301، 404 و …) و ارزیابی ریدایرکت شدن وبسایت. این ابزار همینطور مدت جواب، هدرهای جواب و فیلدهای هدر HTTP(X-Robots-Tag، Link، Vary) را آنالیز می نماید. همینطور دربرگیرنده غربال کردن و دسته ای از خصوصیت های توسعه یافته دیگر میباشد.
SERPLab – نظارت مجانی درجه بندی گوگل. تا 50 واژه و کلمه کلیدی را هر 24 ساعت یک توشه به‌روزرسانی می نماید(با اذن سرور).
Varvy – این ابزار ارزیابی می نماید که یک شیت اینترنت پایین هدایت گوگل باشد و در‌حالتی که وبسایت شما در گیر نقص گردد، به شما میگوید که نیاز به تعمیر دارااست.
ابزار JSON-LD Schema Generator – سازنده داده های ساختاریافته Schema . این ابزار اکنون از 6 نوع داده ساختاریافته دربرگیرنده متاع، کسب و فعالیت محلی، روی داد و سازمان‌ را پشتیبانی می نماید.
ابزار KnowEm Social Media Optimizer – وبسایت شما‌را گزینه تجزیه و ارزیابی قرار می‌دهد تا معین گردد آیا برای اشتراک گذاری در شبکه‌های‌مردمی به‌خیر باصرفه شده‌است! برای مثال Facebook، Google+، Twitter و LinkedIn را تحلیل می نماید.
ابزار ? Where Goes – مجموع مسیر فرایند فراخوانی و ریدایرکت شدن برای هر URLرا به شما نشان می‌دهد. برای تشخیص مسائل مرتبط با لینک و پیوند ها بسیار اثرگذار میباشد.
تارنما Ahrefs – یکی ابزارهای اصلی و پیشرو در بهینه سازی میباشد که یک‌سری خصوصیت را یک جا در خویش داراست. از Site Explorer برای محاسبه بک لینک و پیوند ها ، از Keywords Explorer برای آنالیز لغت ها کلیدی و از Content Explorer برای محاسبه محتوا به کارگیری می نماید.
SimilarWeb – معیارهای ترافیکی را برای هر سایت تقریب می‌زند. همینطور به شما میگوید که ترافیک از چه جاهایی اخذ شده‌است (مانند سازمانی، پرداختی و …) و حتی لیستی از دامنه هایی که بیشترین ارجاع را داشته اند برای شما ارائه میدهد. برای پژوهش ها رقابتی بسیار دارای منفعت میباشد.
Readable – “خوانایی” محتوای شمارا تجزیه و نظارت می نماید و به شما یاری می نماید “نواقص” محتوای ساخت و ساز گردیده را کاهش دهید. این ابزار معیارهای متعدد خوانایی (مانند Flesch-Kincaid، Gunning Fog و …)، ادغام متن و موردها دیگر را چک می نماید.
Screaming Frog – یک برنامه خزنده اینترنت می‌باشد. برای سیستم ادله های ویندوز و مک دردسترس میباشد و با قابلیت و امکان محدود برای 500 شیت اینترنت بدون‌پول میباشد.
Keywordtool.io – برای ساخت‌و‌ساز 750 کلمه و واژه کلیدی پیشنهادی براساس واژه کلیدی اساس. این ابزار همینطور میتواند عبارات کلیدی مطلوب برای YouTube، Bing، Amazon و … ساخت نماید.
KWFinder – لغات کلیدی با تمرکز فراتر و دشواری کمتر را براساس کلمه و واژه کلیدی شالوده پیدا می نماید. همینطور وسعت کاوش، هزینه کلیک (CPC) و خطاها عبارات کلیدی را نشان میدهد.
SERPWatcher – ابزاری برای پیگیری درجه بندی براساس تعدادی واحد سنجش منحصربه‌فرد میباشد(مانند شاخص اشراف” dominance index “). از امکان های دیگر این این ابزار این میباشد که تقریب واحد سنجش بازدید و نمودار توزیع سکو بندی را نشان می‌دهد.
Kraken.io – تصاویر سایت را برای بهبود سرعت لود باصرفه می نماید. همینطور به ذخیره فضای ذخیره سازی و پهنای باند امداد می نماید.
Grammarly – این ابزار به شما یاری می نماید تا با کشف خطا های املایی و نگارشی محتوای بهتری ساخت‌و‌ساز نمایید. همینطور پیشنهاداتی برای بهبود عمل به شما ارائه می‌دهد. طرحی بر اساس مرورگر میباشد که با مایکروسافت افیس مخلوط شده‌است.
GTMetrix – ابزاری پیشرو برای تجزیه و بررسی سرعت بار گذاری سایت شما میباشد. همینطور دارنده سفارش های عملی راجع‌به روش ساخت وبسایتی با سرعت لود بالا است.
Mondovo – تیم ای از ابزار سئو که کلیه نظارت های لغت ها کلیدی را برای پیگیری جايگاه بندی پوشش میدهد.
سئو Site Checkup – قابلیت و امکان این ابزار تجزیه و محاسبه های گوناگون در برگه و مسائل فنی بهینه سازی ، محاسبه بر سکو بندی ، ارزیابی رقبا، ساخت‌و‌ساز گزارش با برچسب سفارشی و مورد ها دیگر میباشد.
Copyscape – ابزاری پیشرو برای کشف محتوای سرقت گردیده می‌باشد.
Hunter.io – نشانی های آدرس اینترنتی مرتبط با هر دامنه را طی یک‌سری ثانیه پیدا می نماید. همینطور قادر است نشانی های پست الکرونیکی اشخاص خاص که برای ارگان های خاص فعالیت می نمایند را کشف نماید.
Yoast بهینه سازی – شاید بتوان اذعان کرد این فقط افزونه seo میباشد که شما مدام برای تارنما های بر اساس وردپرس نیاز دارید. این ابزار به شما اذن میدهد تا متا تگ ها و محتوا را با صرفه نمائید ونقشه های تارنما فوری ساخت‌و‌ساز فرمایید.
Whitespark Local Citation Finder – سایت ها و دایرکتوری هایی را که شما بایستی کسب و فعالیت خویش را در ان ها لیست نمائید پیدا می نماید. همینطور رقبای شما‌را محاسبه و بر رویش استنادات محاسبه می نماید. همگی کسانی که با seo محلی سروکار دارا هستند مایحتاج میباشد که‌این ابزار را داشته باشند.
URL Profiler – ابزاری برای محاسبه محتوا و بک لینک و پیوند میباشد که با Ahrefs، Google Search Console، Google Analytics و بخش اعظمی دیگر از ابزارهای وسیع seo مخلوط شده‌است.





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: